Gra urzekła mnie. Fabuła, bo to ona jest tutaj najważniejsza, została napisana bardzo pomysłowo. Wciąga, nie można się od niej oderwać, wielokrotnie podczas gry mówiłam sobie "Jeszcze tylko do kolejnego punktu zapisu!", a i tak grałam jeszcze potem co najmniej pół godziny. Sama rozgrywka może jest monotonna, bo polega głównie na podążaniu za kropką na radarze i wystrzelaniu po drodze Opętanych, ale to, co dla wielu graczy jest nudne, mnie nie przestawało ekscytować (może dlatego, że rzadko gram w gry i nie mam wyrobionego wymagającego gustu). Grafika jest przepiękna. Widoki nieziemskie zwłaszcza za dnia, aż żałowałam, że nie mam lepszej karty graficznej. Muzyka umiejętnie buduje klimat, na słuchawkach wrażenia niesamowite. Nie mam nic do zarzucenia, to po prostu kawał dobrej gry. :)
Jeśli tylko wyjdzie na PC, to obowiązkowo! :)) A jeśli nie, to wymyślę coś innego.
Łeee... Spróbuję odpalić na ósemce albo popytam u znajomych, może ktoś pozwoli spasożytować swojego kompa :)
Alan wake śmiga na Win 10 64 bit. To co mnie zaskakuje, że wszyscy narzekali, że na Win 10 będą problemy z
odpalaniem starszych gier z przedziału 2001-2014, a na 60 tytułów z tego okresu wszystko odpaliło.
Gorzej z wcześniejszymi z lat 1996-2000.
Z survival horrorów było kilka lepszych gier od Alan wake np:
Resident evil 1 1996
Resident evil 2 1998
Resident evil 3 1999
Resident evil Code Veronica 2000
Resident evil remake 2002
Resident evil 0 2002 (prequel 1)
Silent hill 1 1999
Silent hill 2 2001
Silent hill 3 2003
Blair witch - Rustin parr 2000
Alone in the dark- New nightmare 2001
Resident evil 7 2017
Polecam zwłaszcza Resident evil remake w HD wydany w 2015 na Pc oraz
ze starszych Resident evil 2 1998, Silent hill 2 2001 i Alone in the dark- New nightmare 2001.
Niesamowicie klimatyczne. No i w tych grach trzeba czasem pomyśleć nad zagadkami, żeby przejść grę,
a nie jak w nowszych grach 2005-2017 prowadzenie za rączkę i dziecinnie proste przejście:)
Co do grafiki Alan wake to nie przesadzałbym. Grafika poprawna jak na 2010 rok i Dx 10 i tyle.
Ładniejsze były już gry w 2007, a co dopiero po 2010 :) Nie mówiąc o ostatnich latach.